بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تور هند / قیمت تور هند

هند، کشوری فریبنده و زیبا است. حتی اگر هزاران بار هم به این کشور سفر کنید، باز هم چیزی برای شگفت‌زده کردن‌ شما دارد. هند، بین سواحل طلایی اقیانوس هند و قله‌های پوشیده از برف رشته‌کوه هیمالیا قرار گرفته است. کشوری متشکل از شگفتی‌های طبیعی و ساخت دست بشر، دنیای رنگارنگی از طعم‌ها و عطرهای متفاوت، صومعه‌های رازآلود، معبدهای شگفت‌انگیز، شهرهای شلوغ و پر همهمه، امپراطوری‌های گمشده، کاخ‌های مجلل، بازارهای شلوغ، پارک‌های ملی بکر، بناهای تاریخی حیرت‌انگیز و هزاران جاذبه‌ی دیگر که شبیه آن‌ها را در هیچ جای دیگر دنیا پیدا نخواهید کرد.

تور هند

تور هند از جذاب ترین سفرها می باشد. کشوری که معروق به رقص و آواز، شادی و خوشی، رنگ ها و جشن ها، نژادها و زبان ها، معابد و مساجد،  تمدن و سنت، عجایب و شگرفی است.

کشوری که از لحاظ فرهنگی بسیار نزدیک به کشور ایران می باشد. و این علتی دیگر می باشد که سفر به هند برای ایرانیان فوق العاده لذت بخش می شود.

تور هند,قیمت تور هند

سفر به هند همواره یکی از علائق ایرانیان برای تجارت و گردشگری بوده است. فرهنگ و زبان ایرانی بخصوص زبان فارسی نیز در این کشور به شدت نفوذ داشته است و بسیاری از کلمات فارسی میان مردم رواج دارد. حتی بسیاری از بناهای مشهور این کشور همچون تاج‌محل بدست معماران ایرانی طراحی شده‌اند.
دیدار از این کشور پر رمز و راز و تاریخی قطعا در بالای فهرست مکان‌هایی است که هر گردشگری آرزوی سفر به آنجا را در سر دارد.

هند سرزمین تضادها است. در این کشور زیبا و پهناور، قوم‌ها و نژادهای گوناگون با فرهنگ‌ها و ادیان متفاوت در کنار هم زندگی می‌کنند. یک ششم از جمعیت دنیا در این کشور زندگی می‌کنند پس تعجبی نیست که هزاران دین و آیین گوناگون در هند وجود داشته باشد. در هندوستان از آپارتمان‌های بلند و آسمان‌خراش‌های باشکوه تا زاغه‌ها و کلبه‌های ساده‌ی روستایی وجود دارد. عده‌ای در شهرهای بزرگ با بهترین و به‌روزترین امکانات زندگی می‌کنند و برخی دیگر در دورافتاده‌ترین روستاها به سر می‌برند و زندگی آن‌ها پس از گذر قرن‌ها، به ندرت دچار تغییر و تحول شده است.

یکی از معتبر ترین مراکز  رزرو تور هند آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر میباشد  که شما عزیزان میتوانید  با شماره 02186037416  تماس حاصل فرمایید  و تور خود را براحتی و در کمترین زمان رزرو نمایید  و سفری  خاطره انگیز را برای خود یا خانواده خود رقم بزنید.

تور هند,قیمت تور هند

در وب سایت آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر میتوانید اطلاعات کامل درباره سفر به هند، جاهای دیدنی هند، بایدها و نبایدها و تور هند و قیمت تور هند را ببینید . بعد از دیدن و مطالعه بهترین انتخاب را خواهید داشت.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده