بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جاذبه گردشگری موزه فضا نوردی مسکو

جاذبه گردشگری موزه فضا نوردی مسکو

 موزه فضا نوردی مسکو

 اگر عاشق نجوم هستید ، مسکو میراث غنی نجوم دارد . شما می توانید موزه ها ، بناهای تاریخی ، خیابان ها و هتل های اختصاص داده شده به فضا را در چندین قسمت از شهر پیدا کنید. 

در روسیه، روز Cosmonautics مشهور است، که یک روز خاص به مناسبت گرامیداشت روز اولین سفر فضا پیمای سرنشین دار می باشد. در سال 1962 توسط کیهان نورد شوروی یوری گاگارین ، سوار بر فضاپیمای وستوک 1 که برای اولین بار به دور زمین می چرخد. این روز جشن مربوط به فضانوردی در روسیه است ، اما یک روز کاری است. ورودی موزه فضانوردی در این روز معمولاً رایگان است.

 این موزه در بنای یادبود " فتح کنندگان فضا" واقع شده است که یکی از مشهورترین بنای تاریخی مسکو است. موزه فضانوردی به مناسبت بیستمین سالگرد اولین پرواز فضایی توسط ساکن زمین - یو - در 10 آوریل 1981 به طور جدی افتتاح شد. 

یک مجموعه موزه جدید در پایتخت قدرت فضایی بزرگ، تاریخ واقعی دستاوردهای فضایی را منعکس خواهد کرد. بر اساس حقایق علمی و با کمک فن آوری های مدرن موزه در مناطق ویژه برنامه ریزی شده است که نمایشگاه های تعاملی مشابه نمایشگاه آموزش مرکز فضانوردان گاگارین نصب شود. با کمک چنین دستگاه هایی ، بازدیدکنندگان ما می توانند خود را به عنوان فضانورد واقعی در کشتی فضایی "سایوز" یا ایستگاه فضایی بین المللی احساس کنند. این بنای یادبود که ابلیسک غول پیکر است و یک راکت فضایی در بالای آن قرار دارد ، به طوری که ابلیسک می تواند ستون دود باقی مانده از فضاپیما را نشان دهد. مواد مورد استفاده در سازه های راکت فضایی دارای 107 متر ارتفاع و وزن 250 تن و با تیتانیوم پوشش داده شده است.

ساعات کار:

·        سه شنبه ها ، چهارشنبه ها ، جمعه ها و یکشنبه ها از ساعت 10:00 صبح تا 7.00 عصر

·        پنجشنبه ها و شنبه ها از ساعت 10:00 صبح تا 9:00 شب

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

·        موزه دوشنبه تعطیل است

نشانی:

111 Prospekt Mira ، ایستگاه مترو VDNKh ، مسکو ، روسیه

رسیدن به آنجا:

با آمدن از مرکز شهر ، از ایستگاه مترو خارج شوید و پس از خارج شدن از ایستگاه ، به سمت چپ بپیچید. این موزه در پایه بنای یادبود فاتحان فضا واقع شده است.




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده